niedziela, 26 kwietnia 2015

Hellow ^^

Witam Was na moim kolejnym blogu :) Możecie mnie kojarzyć z tego opowiadania o Neymarze: http://on-iona.blogspot.com/ piszę go nadal ale już nie długo będzie koniec więc postanowiłam zaczęć pisać kolejną historię. Jest ona o pewnej dziewczynie, która... a zresztą przekonacie się kiedy dodam prolog i kolejne rozdziały :) Mam nadzieję, że polubicie tą historię tak samo jak opowiadanie o Tess i Neymarze.
Na samym już wstępie pragnę Was poprosić o pisanie komentarzy, bo one naprawdę motywują i dają silę do pisania kolejnych rozdziałów. To chyba tyle ;)
Zapraszam do czytania <3

6 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem o czym będzie ;) ale chyba nie o Neymarze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają, podobają! Kocham już tego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. A on będzie też oo Neyu, bo ja tego bardzo pragne

    OdpowiedzUsuń