czwartek, 20 sierpnia 2015

Liebster Blog Award #3

Po raz trzeci zostałam nominowana do LBA! Bardzo dziękuję, a nominowała mnie http://neymaarmylife.blogspot.com/

1. Gdzie widzisz siebie w przyszłości ?
-Chciałabym zamieszkać w Barcelonie z rodziną. :)

2. Gdybyś mogła spędzić jeden dzień w serialu, to jaki serial byś wybrała?
-Nie mam pojęcia, nie oglądam seriali. :/

3. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską ? Dlaczego tak/nie ?
-Tak, bo sama przyjaźnię się z chłopakami. ;)

4. Czy cieszy Cię widok komentarza pod postem ?
-Bardzo! Zawszę czytam komentarze pod rozdziałem i każdy nawet najmniejszy wywołuje uśmiech na mojej twarzy. :)

5. Co motywuje Cię do pisania ?
-Głównie komentarze i dlatego tak bardzo mi na nich zależy. :)

6. Czy twoi przyjaciele/znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga ?
-Tak. :)

7. Gdybyś miała na to wpływ to do jakiej narodowości byś chciała należeć ?
-Cieszę się, że jestem Polką ale gdybym miała nią nie być to Hiszpanka. :)

8. Na spacer nie wybieram się bez... ? 
-Torebki wypełnionej różnymi rzeczami. :D

9. Kiedy masz "czas dla siebie" co robisz ?
-Różnie, zależy od dnia i humoru. :)

10. O której godzinie wstajesz w wolne dni ?
Nie mam ustalonej pory. Wstaję kiedy się obudzę. :)

11. Co pomaga Ci zasnąć ?
Zawszę przed snem myślę ''co by było gdyby'', wymyślam ciąg dalszy do bloga i to mnie usypia. :)

Moje nominacje:
                                                         3. cahhh11ask.blogspot.com

Moje pytania:
1. Masz zwierzę?
2. W jakim mieście mieszkasz?
3. Lubisz spędzać czas ze swoją rodziną, przyjaciółmi?
4. Byłaś za granicą?
5. Ulubiony klub i reprezentacja?
6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
7. Co skłoniło Cię do pisania bloga?
8. Podaj trzy ulubione blogi, które lubisz czytać.
9. Ulubiony kolor i piosenka na lato?
10. Co motywuje Cię do pisania?
11. Co chcesz robić w przyszłości?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz