niedziela, 28 czerwca 2015

Libster Blog Award! #1

Na czym to polega?

" Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana 
od innego blogera w ramach uznania za 
''dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów
o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje 
możliwość ich rozpowszechnienia.'' 

Bardzo dziękuję za nominację kochana!

1. Twój ulubiony zwierzak to?
Kotek =^.^=

2. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
Spędzać czas z rodziną przyjaciółmi, rysować, czytać, pisać post na blog itp.

3. Chodzisz na jakieś zajęcia pozaszkolne?
Nie, ale w liceum mam zamiar się na coś zapisać :)

4. Ulubiony przedmiot szkolny?
Geografia <3

5. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga?
Oderwaniem od rzeczywistości. Pisząc bloga wymyślam swój własny świat i kocham to <3

6. Wymień wszystkie swoje pasje.
Wszystkie może nie, ale moją taką największą pasą jest Hiszpania i wszystko co z tym krajem związane i piłka nożna <3 Poza tym lubię rysować :)

7. FC Barcelona czy Real Madrid?
Oczywiście, że FC Barcelona <3

8. Miałaś kiedyś chwile zwątpienia podczas pisania bloga?
Tak, kilka razy :/

9. Co lub kto zainspirował Cię do pisania bloga?
Do pisania bloga zainspirowały mnie te dwa blogi i ich autorki <3

10. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Zimna *-*

Ja nominuję tylko trzy blogi:

Pytania dla Was:

1. Jakie jest Twoje największe marzenie?
2. Masz zwierzęta?
3. Ulubiony sport?
4. Z jaką gwiazdą byś chciała się spotkać?
5. W jakim dowolnym miejscu na świecie chciałabyś zamieszkać?
6. Ulubiony kolor?
7. Co skłoniło Cię do pisania bloga?
8. Ulubiona piosenka na obecną chwilę?
9. Ulubiony klub piłkarski?
10. Jaki blog najbardziej lubisz czytać?

Jeszcze raz dziękuję za moją PIERWSZĄ nominację!!!

2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo, ale ja ciebie także nominowałam :) Więcej info tutaj http://opowiadanie-neymar-marika.blogspot.com/p/liebster-blog-award_28.html :)

    OdpowiedzUsuń