piątek, 10 lipca 2015

Liebster Blog Award #2

Na samym wstępie chciałam bardzo podziękować za nominację! Mam zaszczyć pisać po raz drugi takiego posta! <3


1. Czy interesujesz się czymś poza piłką nożną?
Poza piłką interesuję się wszystkim co związane jest z Hiszpanią, rysowaniem oraz muzyką (wchodzi to taniec i śpiew) :)

2. Czy kiedykolwiek byłaś na jakimś meczu?
Tak, byłam kilka razy na meczu <3

3. Jak spędzasz wakacje?
W sobotę jadę do Babci, potem możliwe, że z przyjaciółką do Chorwacji :)

4. Dlaczego FC Barcelona?
Nie wiem.. serce ją wybrało i tak już zostało <3

5. Dlaczego Neymar?
Tak samo jak z FC Barceloną - kiedy moje oczy go zobaczyły, serce pokochało <3

6. Miałaś kiedyś typowy dołek blogowy?
Tak i to nie raz :D

7. Zawsze masz czas na rzeczy, które lubisz robić?
Nie.. niestety :/

8. Ulubiona piosenka?
Aktualnie słucham tej na okrągło <3

9. Co teraz robisz -  studiujesz, uczysz się w gimnazjum/liceum?
Po wakacjach idę do liceum :)

10. Dlaczego zaczęłaś pisać?
Kiedyś zaczęłam czytać blogi z nudów i nigdy nie mogłam się doczekać kontynuacji. Z tego powodu zaczęłam pisać swój blog i nie żałuję tego! <3 

Nominację:
Czas mi nie pozwala na nominację :(
Następnym razem! ;)

Jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję za Liebster Blog Award, tym razem drugie na tym blogu! Kocham Was! <3



Przy okazji kochani jeszcze raz pragnę gorąco zaprosić Was na bloga, którego piszę razem z przyjaciółkami. Znajdziecie na pewno coś dla siebie! <3 
Link do bloga: KLIK :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz